In de nieuwe supportwebsite kan je naast de informatie over het (geplande) onderhoud ook onze nieuwsberichten bekijken, de handleiding downloaden, product updates inzien, bekende problemen inzien en de Vrijedagen Kennisbank gebruiken.
Het zoeken naar antwoorden is nu één centraal adres waar alle informatie over het gebruik van Vrijedagen gevonden kan worden. De nieuwe supportwebsite zoekt middels een Kennisbank eenvoudig in alle bronnen tegelijk! De Kennisbank werkt net zoals de zoekmachines Google en Bing: je geeft een zoekterm in en vervolgens worden resultaten over de zoekterm uit o.a. de FAQ’s, Release Notes, Product informatie en Nieuwsberichten getoond. Op deze manier heb je met één muisklik alle informatie beschikbaar over het gewenste onderwerp. Alle relevante informatie is op basis van artikelen geschreven en is in duidelijke categorieën onderverdeeld.
De Kennisbank is nog niet volledig en zal in de aankomende periode verder aangevuld worden met meer relevante artikelen. Echter daar hebben wij jullie als gebruiker voor nodig. Mocht de Kennisbank niet het gewenste antwoord geven dan kan je via het online formulier of per mail aan support@vrijedagen.nl gebruikersvragen, wensen of problemen over het gebruik van Vrijedagen doorgeven. Relevante informatie wordt dan aan de Kennisbank toegevoegd.
Houdt ook de nieuwsberichten in de gaten. Hier wordt naast relevant nieuws zoals nieuwe functionaliteiten ook aangegeven als het systeem tijdelijk niet of slecht bereikbaar is.