Afdelingen invoeren

Klik om meer te lezen over het sorteren van medewerkers.

Klik hier om meer te lezen over het wijzigen van medewerker gegevens.

Afdelingen

Afdelingen kunnen worden gebruikt in het geval dat een administratie moet worden onderverdeeld in groepen zodat de administratie overzichtelijk blijft. Om afdelingen te overzien en toe te voegen, ga je naar ‘Instellingen (tandwiel icoon rechtsboven)’ ⇒ ‘Stamgegevens’ ⇒ ‘Afdelingen’. Het volgende overzicht verschijnt:

Er kan een nieuwe afdeling toegevoegd worden door linksboven op ‘invoegen’ te klikken. In het scherm wat verschijnt geef je de afdeling een naam, en sla je hem op, waarna hij vervolgens tevoorschijn komt in het bovenstaande scherm. Vanaf dat moment kunnen er medewerkers toegevoegd worden aan de afdeling. In dit scherm wordt dan ook weergegeven hoeveel actieve en hoeveel inactieve medewerkers er per afdeling zijn. (inactieve medewerkers zijn medewerkers die niet (meer) in dienst zijn of tijdelijk inactief zijn gesteld)

Medewerkers toewijzen aan een afdeling gaat via het medewerkers overzicht, in het medewerker wijzigen scherm.

Klik om meer te lezen over het sorteren van medewerkers.

Klik hier om meer te lezen over het wijzigen van medewerker gegevens.