Klik hier om meer te lezen over het switchen tussen administraties.
Klik hier om meer te lezen over het veranderen van de naam van de administratie als beheerder.
Wanneer je met je bedrijf gebruikt maakt van meerdere administraties, is het mogelijk om als gebruiker in te loggen met dezelfde inloggegevens voor verschillende administraties. Dit noemen we de administratie overkoepelende gebruiker. Op deze manier kun je snel en eenvoudig switchen tussen de verschillende administraties waar je toegang toe hebt.
Dit kun je op instellen door een nieuwe gebruiker aan te maken en te koppelen aan een al bestaande gebruiker in een andere administratie.
Een nieuwe gebruiker koppelen
Maak een nieuwe aan en zorg ervoor dat je klikt op ‘Bestaande gebruiker’. Dit geeft je de optie om het account te koppelen een al bestaande gebruiker in een andere administratie.
Zodra je op ‘Bestaande gebruiker’ klikt komen de onderstaande opties naar voren.
Administratie: Hier kies je de administratie waarvoor de medewerker in kwestie al een account heeft.
Medewerker: Hier kies je de medewerker die op meerdere administraties moet kunnen inloggen.
Rollen: Dit geeft aan welke rollen deze medewerker heeft. LET OP! meerdere rollen zijn mogelijk en ook nodig. Een manager die aanvragen zal gaan keuren maar die zelf ook verlof registreert, zal zowel de medewerker als de manager rol moeten hebben. Heeft diegene ook beheerdersrechten, dan moeten de rollen van medewerker, manager en admin aangevinkt worden. Lees hier meer over gebruikersrollen.
De medewerker kan nu op meerdere administraties inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord.
Klik hier om meer te lezen over het switchen tussen administraties.
Klik hier om meer te lezen over het veranderen van de naam van de administratie als beheerder.