Waarom kan ik niet (meer) inloggen?

Klik hier om meer te lezen over het wijzigen van je wachtwoord.

Klik hier om te lezen wat je moet doen als je je wachtwoord vergeten bent. 

Indien je niet kan inloggen dan kan dat een aantal redenen hebben.

  1. De gebruiker gebruikt de verkeerde of onvolledige inloggegevens. Tip: Gebruik nooit copy/paste bij invoeren van de inloggegevens. Type dus altijd de gegevens in!
  2. Het account is geblokkeert aangezien er te vaak met de verkeerde gegevens is ingelogd. Je krijgt nu een melding dat je locked-out bent.
    Oplossing: Neem een pauze en probeer het later opnieuw. Een account wordt alleen tijdelijk geblokkeerd als er een verkeerd wachtwoord is ingetoetst.
  3. De gebruiker is zijn/haar wachtwoord vergeten.
    Oplossing: Gebruik de wachtwoord vergeten functie bij de inlogpagina. Let op: vul bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord je e-mailadres en gebruikersnaam van Vrijedagen in. We raden aan om eerst je gebruikersnaam aan te vragen, dan weet je welke juiste gebruikersnaam gekoppeld zit aan jouw account.
  4. De inlogpagina is niet te bereiken.
    Indien de inlogpagina niet te bereiken is dan kan dit komen omdat je de verkeerde URL gebruikt. Gebruik geen www. in het adres. Het zou er als volgt moeten uitzien;
    Https://JOUW-DOMEIN.leavedays.com of Https://JOUW-DOMEIN.vrijedagen.nl
  5. Het zou ook kunnen zijn dat de pagina tijdelijk offline staat. Let goed op welke melding de pagina geeft en neem zo nodig contact op met support@vrijedagen.nl.
    Oplossing: probeer eerst Vrijedagen te openen in een andere browser (Internet Explorer, Chrome, Firefox etc.). Het kan zijn dat jouw eigen browser verouderde of foutieve data vasthoud waardoor het inloggen wordt belemmerd.

Klik hier om meer te lezen over het wijzigen van je wachtwoord.

Klik hier om te lezen wat je moet doen als je je wachtwoord vergeten bent.